dissabte, 31 de desembre del 2011

Fins aviat!

Després de molts esforços i dedicació en aquest bloc, ha arribat el moment de fer la darrera entrada del semestre. Cal dir que, que aquesta sigui l'ultima entrada del semestre no vol dir que no torni a actualitzar-lo, ja que les properes entrades d'aquest bloc poden arribar a tenir inclús més significat que les anteriors, doncs seran fetes per voluntat pròpia, i no perquè hi hagi un seguiment acadèmic.

En el moment en el que ens van explicar l'activitat del bloc personal i tot el treball que aquest comportava no me'n vaig adonar de la dedicació que aquest podia requerir, però finalment crec que el resultat ha sigut bo. Per aquesta raó no m'he plantejat el tancament d'aquest com a possible opció, ja que crec que en algun moment en voldré fer alguna consulta.
Potser la part que més destacaria és que, gràcies a aquest dossier d'aprenentatge he descobert una nova manera de tenir els meus apunts millor enregistrats i endreçats, cosa que sempre m'havia suposat un problema.

De la matèria de GTIC, extrec tots els coneixements adquirits sobre els diferents programes i aplicacions, que estic segura que gran part d'ells els tornaré a utilitzar tard o d'hora, llocs web on buscar la informació i les maneres més segures de navegar per la xarxa. De COED extrec totes aquelles experiències entorn a l'expressió i els nous punts de vista que, junts, hem trobat sobre aquesta, com amb la poesia, les diferents formes d'expressió, la gran importància de saber comunicar bé, el saber controlar els nervis, etc.
  

Per acabar, vull remarcar que, tot i haver fet el bloc per a una futura avaluació per part dels mestres, crec que m'ha servit de molta ajuda tant per GTIC com per COED, les dues matèries de les quals havíem de fer el seguiment, i espero també que us hagi servit o, si més no agradat, a vosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada