Ahir, divendres 2 de desembre, vam continuar amb les sessions de recitacions amb les que acabarem el semestre. Com divendres 25 de novembre vaig recitar el poema escollit per mi, vaig poder escoltar i gaudir de les poesies amb més calma.
Primer de tot vam començar altre cop amb els
exercicis de respiració i articulació que ja vaig comentar a l’última entrada sobre la recitació. Cal dir que aquests dos dies que portem recitant hi ha
hagut molta varietat pel que fa als temes; algunes tractaven
sobre el mar, altres sobre la vida, l'amor, la natura; i en aquestes dues sessions que portem me n'he adonat, a més de la gran dificultat que suposa haver de recitar una poesia davant d'un gran grup de gent, de la varietat de sentiments que poden transmetre, fins i tot una mateixa poesia, depenent de la persona que la rep i que la recita.
Quan vam acabar les recitacions vam tornar a mirar blocs de companyes per a seguir observant els errors, els encerts i les possibles millores, i vam tornar a
repetir què hem de fer perquè el nostre dossier d'aprenentatge (bloc) estigui bé:
- Hem de col·locar la data i el mes de cada sessió a l'entrada.
- Cal concretar els aspectes esmentats a l'entrada i aprofundir-hi amb reflexions o ampliacions.
- Evitar els errors ortogràfics.
- A l'hora de posar noms ho hem de fer amb el permís de la persona i amb el cognom.
- Hem d'utilitzar un llenguatge estàndard.
- Fer servir un llenguatge estàndard
- Una bona forma de fer ressaltar o donar importància a alguna idea és utilitzant diferents lletres i colors, a més a més les entrades han de tenir altres suports com imatges, vídeos, presentacions, etc.
Amb aquest dossier d'aprenentatge, quedarà enregistrat tot el treball
realitzat a classe i casa. Aquesta és una manera fàcil i endreçada de guardar la feina feta per a en un futur consultar el que sigui necessari, tant nosaltres com les nostres companyes o fins i tot gent aliena al grau que estem realitzant.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada